Tiskové zprávy
Mitsubishi Motors představuje nový design globálních dealerství
Společnost Mitsubishi Motors Corporation se chystá představit nový design interiérů a exteriérů přibližně 5 000 dealerství po celém světě. Tento krok vychází z nové strategie značky „Drive your Ambition“ oznámené v loňském roce, jejíž záměrem je poskytnout zákazníkům lepší zážitky ve vysoce kvalitním prostředí jednotlivých dealerství a posílit tak celkově image značky Mitsubishi Motors.
Působivý nový design se vyznačuje černo-bílo-šedými barevnými schématy zvýrazněnými červenými dynamickými liniemi. Jednotný vzhled zajistí rovněž shodný zážitek pro zákazníky ve všech dalších oblastech, které se značky dotýkají - od automobilových výstav, webových stránek a brožur až k prodejnám dealerů.
Tato architektura odráží novou korporátní a vizuální identitu s „dynamickým profilem“ (Dynamic Slope) jako stěžejním prvkem vyjadřujícím robustní a dynamickou image značky. Podoba interiéru dealerství je navržena tak, aby zákazníkům poskytovala lepší zážitky a vystavené vozy byly prezentovány jako hlavní objekty zájmu návštěvníků.
Guillaume Cartier, viceprezident Mitsubishi Motors pro prodej a marketing, k tomu uvádí, „Naše značka se vyvíjí a tento vývoj se musí odrazit v každém jednotlivém místě kontaktu se zákazníkem. Zavádíme tedy novou identitu dealerství tak, aby zákazníci zažívali se značkou Mitsubishi jednotnou osobní zkušenost a vnímání kvality během své návštěvy prodejny i využívání servisních služeb Mitsubishi Motors, kdekoli na světě.“