Tiskové zprávy

MITSUBISHI SUV EVOLUCE

07. 09. 2018 | ASX, Outlander | MY18 | Produktové

Mitsubishi Motors spouští v Česku novou taktickou kampaň na modely ASX a OUTLANDER.

„Po dlouhé době se jedná o kompletní 360° kampaň naplánovanou a zrealizovanou zde v Česku. K tomuto řešení jsme nakonec přistoupili, protože se chceme v záplavě „běžných“ spotů odlišit od konkurence“. Říká Marek Vodička, Marketingový a PR manažer M Motors CZ.

Při tvorbě kampaně se vycházelo z těchto základů

  • Značka Mitsubishi segmentu SUV / 4x4 mnoho dala – jsme průkopníci
  • Vozy Mitsubishi prochází neustálým vývojem

Hlavním sloganem kampaně je tedy MITSUBISHI SUV EVOLUCE.

„A jestliže se bavíme o EVOLUCI, tak musí být hlavním průvodcem DARWIN a jeho ZÁKONY“. Dodává Vodička.

Bylo tedy vytvořeno několik zákonů, na kterých značka ukazuje, v čem jsou oba vozy dobré a jaké jsou jejich produktové benefity.

Důležitým prvkem kampaně jsou také komunikované bonusy pro zákazníky

  • 125 000 Kč na model ASX
  • 123 000 Kč na model OUTLANDER

Celá kampaň se bude skládat z centrální TV, online, tiskové a rádiové části, ke kterým se ve svých regionech připojí také dealeři s lokální komunikací.

Na realizaci celé kampaně se podílela kreativní agentura Scholz & Friends.


Související fotografie

ASX Outlander

Podobné soubory

Ke stažení