Tiskové zprávy
MITSUBISHI SUV EVOLUCE
Mitsubishi Motors spouští v Česku novou taktickou kampaň na modely ASX a OUTLANDER.
„Po dlouhé době se jedná o kompletní 360° kampaň naplánovanou a zrealizovanou zde v Česku. K tomuto řešení jsme nakonec přistoupili, protože se chceme v záplavě „běžných“ spotů odlišit od konkurence“. Říká Marek Vodička, Marketingový a PR manažer M Motors CZ.
Při tvorbě kampaně se vycházelo z těchto základů
- Značka Mitsubishi segmentu SUV / 4x4 mnoho dala – jsme průkopníci
- Vozy Mitsubishi prochází neustálým vývojem
Hlavním sloganem kampaně je tedy MITSUBISHI SUV EVOLUCE.
„A jestliže se bavíme o EVOLUCI, tak musí být hlavním průvodcem DARWIN a jeho ZÁKONY“. Dodává Vodička.
Bylo tedy vytvořeno několik zákonů, na kterých značka ukazuje, v čem jsou oba vozy dobré a jaké jsou jejich produktové benefity.
Důležitým prvkem kampaně jsou také komunikované bonusy pro zákazníky
- 125 000 Kč na model ASX
- 123 000 Kč na model OUTLANDER
Celá kampaň se bude skládat z centrální TV, online, tiskové a rádiové části, ke kterým se ve svých regionech připojí také dealeři s lokální komunikací.
Na realizaci celé kampaně se podílela kreativní agentura Scholz & Friends.