Tiskové zprávy
NOVÝ ECLIPSE CROSS PLUG-IN HYBRID – druhá část
08. 12. 2020
|
Eclipse Cross PHEV
| MY21
| Produktové
ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA - PŘEHLED
Druhá generace sportovního SUV Eclipse Cross
- Facelift přední a zadní části karoserie
- Pohonné ústrojí Plug-in hybrid EV (PHEV)
- Modernizace podvozku
- Modernizace interiéru a výbavy
Druhý model využívající technologii PHEV od Mitsubishi Motors:
- Potvrzení celosvětového úspěchu modelu Outlander PHEV
- Navázání na více než padesátiletou tradici Mitsubishi na poli elektromobility
- Vstupní brána k budoucímu vývoji na bázi elektromobilů
Design
- Přední část vozu
- Elegantnější vývojová varianta charakteristické designové koncepce ‚Dynamic Shield‘ (dynamický štít)
- Zadní část vozu
- Jednodílné a větší zadní okno
- Trojrozměrná „šestiúhelníková“ výklopná záď, inspirovaná modelem Pajero
- Nová charakteristická zadní světla ve tvaru písmene T
- Nárůst celkové délky o 140 mm na 454,5 cm (+ 35 mm vpředu / 105 mm vzadu)
Pohonné ústrojí PHEV
- Podobné uspořádání jako Outlander PHEV, přizpůsobené konstrukci modelu Eclipse Cross
- Architektura na bázi elektromobilu (bez převodovky, vše ve stylu ‚drive-by-wire‘, tj. bez mechanické vazby)
- Benzínový motor 2,4 s využitím Atkinsonova cyklu (98 k)
- Dvojice elektromotorů (vpředu 82 k / vzadu 95 k)
- Automatické přepínání a fungování jízdních režimů (EV, sériový hybrid, paralelní hybrid)
- Pohon 4WD s využitím předního a zadního elektromotoru, řídící systém S-AWC (Super-All Wheel Control)
- Standardní nabíjení AC/DC
- Více možností nabíjení vč. rychlonabíjení již ve standardu
- Podpora V2X* již z výroby – může sloužit jako nezávislý zdroj energie
- Trakční baterie jako zdroj energie pro vlastní i externí elektrické spotřebiče v případě nouze prostřednictvím palubní zásuvky o výkonu 1500 W (220~240 V)
Modernizace karoserie a bezpečnostních prvků
- Zesílení v oblasti podvozku
- Upravený převodový poměr elektrického posilovače řízení a jeho odezva
- Nové naladění tlumičů a pružin
- Nové pneumatiky s nižším valivým odporem
- Zlepšené parametry odhlučnění a redukce vibrací – větší využití materiálů pohlcujících hluk v konstrukci střechy, odhlučnění podlahy a uložení zadní nápravy, nový tvar sání motoru a výfuku
Modernizace interiéru a výbavy
- Prostorný zavazadelník
- Podlaha delší o 80 mm
- Odpadá potřeba posouvání zadní lavice
- Nárůst objemu ze 448 na 471 litrů (podle VDA / 5 cestujících)
- Nově umístěná a přepracovaná 8" obrazovka systému infotainmentu
- Nové čalounění kabiny, nové provedení zadních hlavových opěrek
- Nový odstín karoserie „bílá diamant“
- Nové světle šedé kožené čalounění
- Nový design 18" hliníkových kol
- Soustava SDA (Smartphone Link Display Audio) s navigací
- Nový systém ozvučení MPSS (MITSUBISHI Power Sound System)
- Zrušení touchpadu na středovém panelu
- Doplnění elektrického ovládání sedadla spolujezdce vpředu
Celá tisková zpráva ke stažení níže ve formátu PDF a Word.