Tiskové zprávy

MITSUBISHI MOTORS ČESKÁ REPUBLIKA SE STÁVÁ OFICIÁLNÍM PARTNEREM CZECH FASHION WEEKU 2025

31. 07. 2025

MITSUBISHI MOTORS ČESKÁ REPUBLIKA SE STÁVÁ OFICIÁLNÍM PARTNEREM CZECH FASHION WEEKU 2025

 

Společnost Mitsubishi Motors Česká republika s potěšením oznamuje své nové oficiální partnerství s prestižní módní organizací Czech Fashion Week, která představuje špičku české i mezinárodní módní scény.

 

Jako partner Czech Fashion Weeku se Mitsubishi Motors představí nejen jako oficiální dopravce celé akce, ale i jako značka, která podporuje inovace, originalitu a nové talenty. Oficiálním vozem se stává vlajkový model značky – Mitsubishi Outlander PHEV, který ztělesňuje spojení technologií, udržitelnosti a prémiového designu.

 

„Outlander PHEV není jen vozem – je symbolem moderního životního stylu. Jsme rádi, že právě tento model bude reprezentovat značku Mitsubishi na Czech Fashion Weeku, který dlouhodobě podporuje kreativitu, odvahu a český design. Partnerství vnímáme jako přirozené spojení dvou světů, které se vzájemně inspirují,“ říká Kamil Šilhavý, generální ředitel M Motors CZ/SK.

 

Partnerství propojuje svět automobilového designu a módy, kde styl, inovace a důraz na detail hrají klíčovou roli. Mitsubishi Outlander PHEV jako plug-in hybridní SUV nabízí nejen moderní vzhled, luxus a vysoký komfort, ale také ekologický provoz – ideálně zapadá do filozofie současné módní scény, která stále více dbá na udržitelnost.

 

„Móda a automobilový design mají mnoho společného – oba světy jsou o stylu, emocích a schopnosti inspirovat. Jsme rádi, že můžeme být součástí Czech Fashion Weeku a podpořit tak českou kreativní scénu,“ říká Adam Průša, Marketing & PR Director M Motors CZ/SK.

 

Czech Fashion Week 2025 se bude konat v několika českých městech, přičemž hlavní přehlídky proběhnou tradičně v Karlových Varech a Praze. Mitsubishi Motors zajistí přepravu designérů, modelek a VIP hostů.

 

„Spojení s Mitsubishi přináší Czech Fashion Weeku silného partnera, který sdílí naši vizi kvality a výjimečnosti. Věříme, že toto partnerství obohatí celou akci o nový rozměr a nabídne návštěvníkům unikátní zážitky,“ doplňuje Jiří Morštadt, CEO Czech Fashion Week.


Související fotografie

Ke stažení